lyric

Rabu, 21 Mac 2012

WE BRING THE CHAOS

  Demonstrasi,perhimpunan atau tunjuk perasaan adalah perkara biasa dimana2 di dunia.Malah aktiviti ini adalah satu perkara yg baik dan patut di giatkan lagi oleh rakyat2 di mana2 negara di muka bumi ini tanpa rasa takut untuk memperjuangkan hak dan keadilan.

   Tapi kadang2 terjadi runsuhan,kekacauan dan keganasan atas sebab provokasi pihak pemerintah,sabotaj juga keganasan yg datang dari peserta itu sendiri.Pasti tergambar di fikiran akan keadaan huru-hara di jalanan kota2 dan yg pasti polis dan anjing2 kerajaan yg siap dgn kelengkapan tempor begitu bangsat menzalimi rakyat marhaen yg serba kekurangan.

         Tapi yg menjadi isu,apakah ini suara sebenar rakyat untuk memperjuangkan hak rakyat atau ada dalang di sebaliknya.Rakyat yg taksub begitu mudah di peralatkan.Rakyat yg taksub begitu mudah untuk di peralatkan oleh zionis,imperalis,kapitalis,parti2 dan ahli2 politik dan apa2 sahaja pihak yg mengambil kesempatan untuk mencapai matlamat2 ,cita2 dan kepentingan2 mereka.
   

     Rakyat yg taksub bercampur dendam serta emosi akan jadi bodoh,buta,pekak,bangang dan bahlol begitu senang di cucuk hidung oleh pihak2 berkepentingan.SEDAR LAH! suara rakyat adalah suara keramat! suara rakyat untuk rakyat! Jangan suara kita di jadikan alat oleh keparat2 itu mencapai matlamat mereka!
KITA BERSATU BERDEMO BERJUANG UNTUK HAK2 RAKYAT! JGN BIAR KAN MANA2 BANGSAT JADIKAN RAKYAT SEBAGAI ALAT UTK MATLAMAT !!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan